Kariera

process by polish

Z roku na rok nasze działania obejmują coraz większą liczbę realizowanych projektów, organizowanych konferencji i wydarzeń, a także przeprowadzonych szkoleń oraz warsztatów. W związku z tym regularnie witamy w zespole nowe osoby, które wnosząc wartość dodaną do zespołu PPBW, pozwalają poszerzać zakres wykonywanych zadań.

Praca w PPBW zapewnia interesujący zakres obowiązków, poszerzanie kompetencji i współpracę z międzynarodowymi partnerami. Dbamy o to, aby dobre relacje i pozytywna atmosfera zapewniały naszym pracownikom komfortowe warunki rozwoju zawodowego.

Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy. Jeżeli czujesz, że któraś z nich odpowiada Twoim oczekiwaniom i kompetencjom, odpowiedz na nią i dołącz do PPBW!

Oferty pracy

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy.

Jeśli znajdziesz ofertę, która odpowiada Twoim oczekiwaniom i kompetencjom, prosimy o odpowiedź na nią i dołączenie do zespołu PPBW!

Co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w różnorodnych, ciekawych tematycznie projektach szkoleniowych,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość elastycznego zarządzania czasem i pracę w modelu hybrydowym,
  • współpracę ze zgranym, wspierającym się zespołem,
  • możliwość doskonalenia języka angielskiego w codziennej pracy,
  • udział w naszych spotkaniach i wyjazdach integracyjnych,
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej,
  • dofinansowanie Karty Multisport,
  • przestronne biuro w samym centrum Poznania.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • realizacji i koordynowania procesu organizacji szkoleń w różnych formach, w tym szkoleń prowadzonych w ramach realizowanych przez nas projektów,
  • wsparcia w opracowaniu i wdrożeniu nowej strategii rozwojowej Działu Szkoleń PPBW,
  • umiejętności identyfikowania i analizy potrzeb szkoleniowych instytucji publicznych i prywatnych firm, interpretacji wyników z badań efektywności oraz umiejętności ich wykorzystania w dalszej pracy,
  • komunikatywności oraz umiejętności prezentacyjnych,
  • zdolności do budowania pozytywnych relacji z trenerami i partnerami projektowymi,
  • ścisłej współpracy z Działem Projektów PPBW,
  • czynnego udziału w procesach sprzedażowych, realizacji wyznaczonych celów,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej i gotowości do podróży służbowych.

Napisz do nas, jeśli:

  • masz minimum 3‑letnie doświadczenie w zarządzaniu/prowadzeniu projektów szkoleniowych,
  • znasz metody i narzędzia szkoleniowe, procesy uczenia się dorosłych, techniki motywacyjne oraz trendy w szkoleniach i rozwoju zawodowym,
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i korespondencję (minimum mocne B2),
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowych projektach finansowanych ze środków Komisji Europejskiej będzie mile widziane.

Rozwijaj z nami swoje pasje, kompetencje lub pozwól się dostrzec, już teraz czekamy na Twoją aplikację!

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: sekretariat@ppbw.pl. Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko: Menadżer ds. Wdrażania i Rozwoju Szkoleń . Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie”.

Zakres obowiązków:

  1. Zarządzanie projektami krajowymi i/lub europejskimi w obszarze bezpieczeństwa finansowanych w ramach Programów Komisji Europejskiej (np. Horyzont Europa, Internal Security Fund, ERASMUS+, JUST, i innych).
  2. Merytoryczna realizacja projektów (kluczowe jest zrozumienie tematyki projektu), udział w spotkaniach projektowych (online, F2F).
  3. Koordynowanie pracy zespołu projektowego, w tym współpracy z ekspertami zewnętrznymi.
  4. Tworzenie niezbędnej dokumentacji projektowej i raportów zgodnie z harmonogramem projektu.
  5. Zarządzanie ryzykiem.
  6. Współpraca z partnerami zewnętrznymi z kraju i z zagranicy.
  7. Monitorowanie i nadzór nad budżetem projektu (przy współpracy z osobą odpowiedzialną za finanse).
  8. Udzielanie osobom zainteresowanym informacji dotyczących realizacji projektu.
  9. Uczestniczenie w pisaniu nowych wniosków o finansowanie projektów z Programów Komisji Europejskiej, jak również ze środków krajowych.

Czego oczekujemy:

  1. Praca z pasją i zaangażowaniem: poszukujemy osoby, która z entuzjazmem podejdzie do wyzwań zawodowych, zaangażuje się w realizację projektów, wykazywać się będzie inicjatywa w zakresie rozwoju działu projektów i będzie dążyć do wniesienia wkładu w rozwój i kulturę naszej organizacji.
  2. Doświadczenie zawodowe: minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy w obszarze zarządzania projektami, preferowane doświadczenie w sektorze bezpieczeństwa lub projektach europejskich (finansowanych w ramach programów H2020, Horyzont Europa, Internal Security Fund, CERV, Digital Europe itd.).
  3. Otwartość na różnorodne zadania i wyzwania: gotowość do wzięcia na siebie różnorodnych zadań i wyzwań.
  4. Znajomość języka angielskiego: płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, która będzie wykorzystywana w codziennej pracy.
  5. Komunikatywność: umiejętność pracy w zespole, efektywnej komunikacji z partnerami projektów i organizacjami zewnętrznymi.
  6. Umiejętności analityczne i organizacyjne: zdolność do analizy danych, krytycznego myślenia, wyciągania wniosków, zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, rozwiązywania problemów, które mogą pojawić się w trakcie realizacji projektów.
  7. Gotowość do podróży służbowych (krajowych i zagranicznych): kilka razy w roku, czasami raz na kwartał, czasami 2 razy w miesiącu.

Doświadczenie w pracy w międzynarodowych projektach finansowanych ze środków Komisji Europejskiej jest mile widziane.

Co oferujemy:

  1. Umowa o pracę.
  2. Pracę w zgranym, wspierającym się zespole.
  3. Możliwość rozwoju poprzez uczestniczenie w europejskich projektach realizowanych na zamówienie Komisji Europejskiej, zyskując doświadczenie w międzynarodowym środowisku.
  4. Pracę w języku angielskim w międzynarodowym środowisku, umożliwiającą rozwój językowy i współpracę z zespołami z różnych krajów.
  5. Elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnej (model hybrydowy).
  6. Możliwość wdrażania swoich pomysłów i rozwiązań, dając przestrzeń do kreatywności i wpływania na rozwój projektów oraz procesów w organizacji.
  7. Inne benefity takie jak (dofinansowanie do Karty Multisport, możliwość udziału w bezpłatnych zajęciach pilatesu raz w tygodniu w biurze; możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej, pracę w przestronnym biurze w centrum Poznania).

Jeśli pracujesz z pasją, chcesz się rozwijać i lubisz wychodzić z inicjatywą będziesz idealnym kandydatem/kandydatką.

Twój zakres obowiązków:

  • bieżące tworzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej finansowo-księgowej i towarzyszącej w formie papierowej i cyfrowej, w tym wprowadzanie i weryfikacja prawidłowości danych,
  • wspieranie procesu prawidłowego rozliczania i raportowania projektów dofinansowanych ze środków publicznych,
  • organizacja i rozliczanie służbowych podróży krajowych i zagranicznych dla pracowników oraz gości,
  • pozyskiwanie krajowych i zagranicznych dokumentów księgowych związanych z zakupami projektowymi oraz weryfikacja ich prawidłowości, komunikacja mailowa i telefoniczna, głównie w języku angielskim,
  • opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z przyjętymi zasadami,
  • identyfikowanie płatności na wyciągach bankowych,
  • wsparcie w innych zadaniach o charakterze administracyjnym i rozliczeniowym,
  • współpraca i komunikacja z innymi działami organizacji.

Nasze wymagania:

  • dobra i efektywna organizacja pracy własnej i motywacja do osiągnięcia zamierzonego celu, umiejętność szybkiego i skutecznego działania,
  • zdolność analitycznego myślenia, predyspozycje do wykonywania pracy związanej z rozliczaniem kosztów i analizą danych,
  • dokładność, skrupulatność, sumienność w wykonywaniu zleconych zadań, wytrwałość,
  • umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności komunikacyjne, przyjazne usposobienie,
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz Google Sheets,
  • praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym.

Mile widziane:

  • doświadczenie w rozliczaniu projektów grantowych,
  • doświadczenie w organizacji i rozliczaniu krajowych i zagranicznych podróży służbowych (rozliczanie delegacji).

To oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę,
  • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach międzynarodowych i krajowych,
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość uczestnictwa w zajęciach sportowych,
  • dofinansowanie Karty Multisport,
  • przestronne biuro w centrum Poznania.

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych,
  • spotkania integracyjne,
  • brak dress code’u.

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: sekretariat@ppbw.pl. Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko: Specjalista/ka ds. Administracyjno-Finansowych w Projektach Europejskich. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie”.

Czego możesz oczekiwać?

Stabilne zatrudnienie
Dobre relacje w zgranym zespole
Podejście propracownicze
Brak monotonii
Możliwość rozwoju
Międzynarodowe środowisko pracy
Realizacja Twoich pomysłów
Dodatkowe benefity

Nie znalazłeś interesującej oferty?

ul. Słowackiego 17/11, 60-822 Poznań
ul. Słowackiego 17/11
60-822 Poznań
NIP: 783-161-82-32
REGON: 30029463000000
KRS: 0000251345
Dołącz do naszego newslettera!
Bądź na bieżąco z ważnymi wiadomościami.
Freshmail*
SHIELD4CROWD has received funding from the European Union's Horizon Europe research and innovation programme under grant agreement No 101121171

Dołącz do naszego Newslettera!

Dołącz do PPBW

    Freshmail

    Przemysław Dobrzyński

    Starszy Specjalista ds. Komunikacji

    Dołączyłem do Platformy w listopadzie 2017 roku. Przez długi czas byłem odpowiedzialny za realizację krajowych i europejskich projektów związanych z bezpieczeństwem. W związku z dynamicznym rozwojem PPBW oraz powstaniem Działu Komunikacji, zająłem się promocją i upowszechnianiem rezultatów naszych działań.

    Obecnie koordynuję komunikację projektów finansowanych przez UE z obszaru bezpieczeństwa. Do moich obowiązków należy również zarządzanie kanałami online PPBW oraz wspieranie zespołu w bieżących pracach.

    Posiadam szeroki zakres umiejętności, który pozwala mi realizować różnorodne zadania, takie jak tworzenie treści (teksty, zdjęcia, wideo), planowanie strategii komunikacyjnych i procesów, budowanie społeczności i relacji, a także administrowanie platformami online.

    Join our Newsletter!

    PPHS's Trainings Contact Form

    Freshmail

    Przemyslaw Dobrzynski

    Senior Communication Specialist at the Polish Platform for Homeland Security

    I’ve been working at PPHS since November 2017. For a long time, I was responsible for implementing both international and national security projects. As PPHS developed and the Communication Department was established, I was promoted to a role focused entirely on communication.

    I currently serve as the Communication & Dissemination Manager for EU-funded security projects. My responsibilities also include managing the online channels run by PPHS and supporting the team with ongoing tasks.

    I have a broad set of skills, enabling me to handle a variety of tasks such as content creation (texts, photos, videos), communication and process planning, community and relationship building, as well as managing online platforms.

    Join Our Team

      Consent*
      Freshmail