Career

Year by year, our activities include an increasing number of implemented projects, organised conferences and events, training courses and workshops. Consequently, we regularly welcome new individuals to our team. They bring value to the PPHS environment and enable us to expand our range of activities.

Working in PPHS involves a diverse set of responsibilities but also offers the opportunity to expand competencies, and chances collaboration with international partners. We can promise a warm and positive atmosphere to create favourable conditions for our employees' professional development.

If you find one that aligns with your expectations and competencies, please respond and look to join the PPHS team.

Job Offers

We encourage you to explore our current job offers.

If you find one that aligns with your expectations and competencies, please respond to it and join the PPHS team!

Obowiązki:

  • organizacja podróży krajowych i zagranicznych dla pracowników oraz gości,
  • zamawianie biletów kolejowych i lotniczych, rezerwacja noclegów,
  • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
  • pozyskiwanie dokumentów księgowych związanych z realizowanymi zakupami oraz weryfikacja ich prawidłowości,
  • komunikacja mailowa i telefoniczna z hotelami i liniami lotniczymi, głównie w języku angielskim
  • optymalizacja kosztów/przestrzeganie zasad kwalifikowalności wydatków przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi, bezpieczeństwa i standardu podróży,
  • opisywanie dowodów księgowych zgodnie z wewnętrznymi regułami,
  • identyfikowanie płatności na wyciągach bankowych,
  • kompletowanie dokumentacji wydatków wg wewnętrznych zasad, prawidłowa archiwizacja cyfrowa i papierowa dokumentacji,
  • współpraca i komunikacja z innymi działami organizacji,
  • dodatkowo: wsparcie w organizacji spotkań i konferencji (poszukiwanie i rezerwowanie hoteli i sal konferencyjnych, zamawianie cateringu, itp.),
  • dodatkowo: wsparcie w innych zadaniach o charakterze administracyjnym i rozliczeniowym.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
  • znajomość przepisów w zakresie rozliczania delegacji,
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym,
  • zdolność analitycznego myślenia, predyspozycje do wykonywania pracy związanej z rozliczaniem kosztów,
  • dobra organizacja pracy własnej i motywacja do osiągnięcia zamierzonego celu,
  • dokładność, skrupulatność, sumienność w wykonywaniu zleconych zadań, wytrwałość,
  • umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności komunikacyjne, przyjazne usposobienie.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę,
  • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach międzynarodowych i krajowych,
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość uczestnictwa w zajęciach sportowych,
  • dofinansowanie Karty Multisport,
  • przestronne biuro w centrum Poznania.

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: sekretariat@ppbw.pl Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

 „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko: Specjalista/stka ds. Organizacji Podróży Służbowych. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.

Obowiązki:

  • organizacja podróży krajowych i zagranicznych dla pracowników oraz gości,
  • zamawianie biletów kolejowych i lotniczych, rezerwacja noclegów,
  • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
  • pozyskiwanie dokumentów księgowych związanych z realizowanymi zakupami oraz weryfikacja ich prawidłowości,
  • komunikacja mailowa i telefoniczna z hotelami i liniami lotniczymi, głównie w języku angielskim
  • optymalizacja kosztów/przestrzeganie zasad kwalifikowalności wydatków przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi, bezpieczeństwa i standardu podróży,
  • opisywanie dowodów księgowych zgodnie z wewnętrznymi regułami,
  • identyfikowanie płatności na wyciągach bankowych,
  • kompletowanie dokumentacji wydatków wg wewnętrznych zasad, prawidłowa archiwizacja cyfrowa i papierowa dokumentacji,
  • współpraca i komunikacja z innymi działami organizacji,
  • dodatkowo: wsparcie w organizacji spotkań i konferencji (poszukiwanie i rezerwowanie hoteli i sal konferencyjnych, zamawianie cateringu, itp.),
  • dodatkowo: wsparcie w innych zadaniach o charakterze administracyjnym i rozliczeniowym.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
  • znajomość przepisów w zakresie rozliczania delegacji,
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym,
  • zdolność analitycznego myślenia, predyspozycje do wykonywania pracy związanej z rozliczaniem kosztów,
  • dobra organizacja pracy własnej i motywacja do osiągnięcia zamierzonego celu,
  • dokładność, skrupulatność, sumienność w wykonywaniu zleconych zadań, wytrwałość,
  • umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności komunikacyjne, przyjazne usposobienie.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę,
  • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach międzynarodowych i krajowych,
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość uczestnictwa w zajęciach sportowych,
  • dofinansowanie Karty Multisport,
  • przestronne biuro w centrum Poznania.

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: sekretariat@ppbw.pl Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

 „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko: Specjalista/stka ds. Organizacji Podróży Służbowych. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.

Obowiązki:

  • organizacja podróży krajowych i zagranicznych dla pracowników oraz gości,
  • zamawianie biletów kolejowych i lotniczych, rezerwacja noclegów,
  • rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
  • pozyskiwanie dokumentów księgowych związanych z realizowanymi zakupami oraz weryfikacja ich prawidłowości,
  • komunikacja mailowa i telefoniczna z hotelami i liniami lotniczymi, głównie w języku angielskim
  • optymalizacja kosztów/przestrzeganie zasad kwalifikowalności wydatków przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi, bezpieczeństwa i standardu podróży,
  • opisywanie dowodów księgowych zgodnie z wewnętrznymi regułami,
  • identyfikowanie płatności na wyciągach bankowych,
  • kompletowanie dokumentacji wydatków wg wewnętrznych zasad, prawidłowa archiwizacja cyfrowa i papierowa dokumentacji,
  • współpraca i komunikacja z innymi działami organizacji,
  • dodatkowo: wsparcie w organizacji spotkań i konferencji (poszukiwanie i rezerwowanie hoteli i sal konferencyjnych, zamawianie cateringu, itp.),
  • dodatkowo: wsparcie w innych zadaniach o charakterze administracyjnym i rozliczeniowym.

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe w organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
  • znajomość przepisów w zakresie rozliczania delegacji,
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym,
  • zdolność analitycznego myślenia, predyspozycje do wykonywania pracy związanej z rozliczaniem kosztów,
  • dobra organizacja pracy własnej i motywacja do osiągnięcia zamierzonego celu,
  • dokładność, skrupulatność, sumienność w wykonywaniu zleconych zadań, wytrwałość,
  • umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności komunikacyjne, przyjazne usposobienie.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę,
  • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach międzynarodowych i krajowych,
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość uczestnictwa w zajęciach sportowych,
  • dofinansowanie Karty Multisport,
  • przestronne biuro w centrum Poznania.

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: sekretariat@ppbw.pl Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.

W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

 „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko: Specjalista/stka ds. Organizacji Podróży Służbowych. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.

What Can You Expect?

Stable employment conditions
Good relations in a cohesive team
Employee-oriented approach
Lack of monotony
Development opportunities
International work environment
Implementation of your ideas
Additional benefits

Didn’t find an interesting offer?

ul. Slowackiego 17/11, 60-822 Poznan, Poland
ul. Slowackiego 17/11
60-822 Poznan, Poland
Tax ID: 7831618232
REGON No: 300294630
KRS No: 0000251345
Join our Newsletter!
Stay up to date with important news.
Freshmail*
SHIELD4CROWD has received funding from the European Union's Horizon Europe research and innovation programme under grant agreement No 101121171

Dołącz do naszego Newslettera!

Dołącz do PPBW

    Freshmail

    Przemysław Dobrzyński

    Starszy Specjalista ds. Komunikacji

    Dołączyłem do Platformy w listopadzie 2017 roku. Przez długi czas byłem odpowiedzialny za realizację krajowych i europejskich projektów związanych z bezpieczeństwem. W związku z dynamicznym rozwojem PPBW oraz powstaniem Działu Komunikacji, zająłem się promocją i upowszechnianiem rezultatów naszych działań.

    Obecnie koordynuję komunikację projektów finansowanych przez UE z obszaru bezpieczeństwa. Do moich obowiązków należy również zarządzanie kanałami online PPBW oraz wspieranie zespołu w bieżących pracach.

    Posiadam szeroki zakres umiejętności, który pozwala mi realizować różnorodne zadania, takie jak tworzenie treści (teksty, zdjęcia, wideo), planowanie strategii komunikacyjnych i procesów, budowanie społeczności i relacji, a także administrowanie platformami online.

    Join our Newsletter!

    PPHS's Trainings Contact Form

    Freshmail

    Przemyslaw Dobrzynski

    Senior Communication Specialist at the Polish Platform for Homeland Security

    I’ve been working at PPHS since November 2017. For a long time, I was responsible for implementing both international and national security projects. As PPHS developed and the Communication Department was established, I was promoted to a role focused entirely on communication.

    I currently serve as the Communication & Dissemination Manager for EU-funded security projects. My responsibilities also include managing the online channels run by PPHS and supporting the team with ongoing tasks.

    I have a broad set of skills, enabling me to handle a variety of tasks such as content creation (texts, photos, videos), communication and process planning, community and relationship building, as well as managing online platforms.

    Join Our Team

      Consent*
      Freshmail